FAQ

Topp 3 Spørsmål og svar:

1. Jeg har valgt faktura / betaling, når og hvordan vil fakturaen?

Faktura sendes via e-post automatisk mens ordren er sendt fra oss. Har du valgt avbetaling vil faktura bli sendt via vanlig post måneden etter at kjøpet er gjort.
For spørsmål vedrørende faktura / avbetaling, vennligst kontakt vår partner Qliro, mail: kundeservice@qliro.com eller tel: 800 25 055.

2. Er min bestilling levert?

En e-post vil bli automatisk sendt til deg når bestillingen er pakket og plukket opp fra vårt lager. E-posten kan inneholde sporingsnummer og link til å sjekke og se hvor pakken befinner seg. Merk at søkeadresse kan ta opptil 24 timer å jobbe. Har du en konto, selv om status på ordren vil bli oppdatert i kontoen din. Lagervarer sendes normalt innen 2-5 virkedager hvis ikke ekspressleveringt er valgt, vil rekkefølgen sendes normalt innen 24 timer.

3. Jeg har et problem med et produkt, og ønsker å bytte / klage / angre meg hvordan gjør jeg?

Fra den dagen du mottok varer fra oss, har du rett til å returnere / bytte rett i hele 90 dager med oss på Skistart! Returneres / byttes må være ubrukt og i ev. originalemballasjen. Tilbake frakt for retur / bytte du er ansvarlig for. Vi godtar ikke pakker som sendes emot oppkrav.

Slik returnerer du:
  • Før du returnerer langrennski eller rulleski må du ta kontakt med vårt skiverksted for godkjenning av returen. Skiverkstedet kan nås på: +46 251-650050 (08-16) eller skidverkstan@skistart.com.
  • For å gjøre en retur benytter du returseddelen som fulgte med ordren, på baksiden av pakkseddelen. Har du mistet den går det fint å skrive samme informasjon på et papir.
  • Du står selv for returfrakten (149 kroner) og benytter returfraktetiketten som fulgte med i pakken (229 kroner om du har bestilt uhåndterlige pakker som f.eks ski, staver, smørebord). Har vi sendt feil vare står vi såklart for kostnaden.
  • Har du ikke lengre returfraktetiketten? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg. Vanligvis behandler vi returen din i løpet av fem dager fra vi har mottatt den. Når returen din er behandlet sender vi en bekreftelse til deg på mail.


Gavekort
Sjekk gavekortsaldo»
Betalingsmåte
Laster ned...
Laster ned...